![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Jag lyckas inte ta beslut kring mitt stundande symaskinsinköp... Tankarna har pendlat mycket de senaste dagarna! Min budget är lite till och från men egentligen känns 6000 kr. som ett rimligt pris.
Först tänkte jag bara köpa en cover-/overlockmaskin, men lade ner det efter att ha vädrat de tankarna här på sysidan ![]() Dagen därpå var jag fast besluten att köpa en Singer curvy 8770, men Singermaskinerna skrivs ner ganska ordentligt här på forumet... så det lade jag också ner. Dagen därefter tänkte jag handla via nätet från England: en Brother NV50 + en av deras billiga overlock men det blev lite dyrt. Dessutom så känns det dumt att gynna den utländska marknaden, helst skulle jag vilja gynna en lokal symaskinsnisse ![]() Idag var jag inne i symaskinsaffären i stan och kikade på Janome DC4030 och DC4120. Är Janome verkligen såååå bra? Läser man här på forumet verkar det märket helt överlägset(?))! Tips och råd välkomnas varmt ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:15.