![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Hjälp mig att välja en symaskin! Tacksam för snabb hjälp. :-)
Hej! Jag har aldrig haft nån egen symaskin, men nu är det dags. Vill kunna sy lite av varje, men det blir väl inga jätteavancerade saker i början. Först tänkte jag enklast möjliga, men ju mer man tittar desto mer sugen blir man på de med fler sömmar.
Skulle jättegärna vilja ha hjälp av er som är lite mer erfarna inom detta. Vilken skulle ni ha valt och varför? Funderar mellan dessa. Mekaniska Husqvarna viking e10 1780:- Husqvarna viking e20 1950:- Husqvarna Viking Emerald 116. 2970:- Datoriserade Janome memory craft 3500 BEGAGNAD I AFFÄR, 2 ÅRS GARANTI 2495:- Husqvarna Viking Emerald 183 5845:- Husqvarna Viking Emerald 203 6745:- Singer 160 års Jubileumssymaskin 2995:- Singer Fashion Mate 7256 2995:- (reapris) Singer Confidence 7463 2995:- Vad är de största skillnaderna och finns det någon av dem som man absolut inte ska köpa? Hur vet man vilka av dem som har overlocksömmar? Hittar inte den infon på alla. ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:30.