![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#3 |
|
oh kan man rynka med rynkfot? har jag aldrig hört talas om, om jag ska vara ärlig! Det måste jag se om jag kan googla upp eller nåt. Men hur vet man att det blir liksom rätt längd sedan, när man rynkat det med rynkfot?
Idag satt jag med kjolen och lyckades fixa till de rynkor som hade "åkt ur", och jämnade till det runt om, sydde fast det och provade kjolen. Den står ut mycket. Jag la ju tyget dubbelt för jag tänkte att volymen blir mer då o det funkade. På tisdag ska jag ge mig på sista våden som ska bli lika lång som den jag pillade med idag, sen är den klar. Innan dess, ska jag prova kjolen med klänningen för att se hur det ser ut. de blev lite pilligt bara, när min snälla kompis ville hjälpa mig med rynket, och rynktråden släppte så jag hoppas det går bättre på tisdag. kände bara att jag behövde få av mig lite av frustrationen, och se om någon annan känt likadant eller hade tips. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:24.