![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#21 |
|
Det behöver inte vara den prsiklassen för att det ska vara en stor prisskillnad. Min maskin kostade i storlekordningen 4-5000 i England och cirka 9000 i Sverige. Alltså det dubbla!
De tillbehör jag köpte härom veckan samma sak: Det dubbla! Jag hade kunnat ta mig en weekend i England för de slantarna om jag hade velat! Och på undran om jag köpt meskinen utan att ha provsytt: Absolut! Har aldrig haft möjlighet att provsy en maskin innan jag köpt den! ALDRIG! För att EVENTUELLT kunna göra det hade jag fått göra en lång utflykt (med minst en övernattning). Så är det faktiskt för många av oss här i Sverige, så vi HAR faktiskt inte möjlighet att provsy i vilket fall! (De maskiner jag har provsytt har jag inte provsytt i Sverige utan utomlands. Jag har sedan inte köpte dem där, utan bara lekt lite med dem. Inga problem alls, säljarna har tyckt det varit jätteroligt att visa upp dem för mig och de har också varit kunniga på sina varor.) |
![]() |
![]() |
Taggar |
handla, utomlands |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:42.