![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#4 | |
|
Som jag skrev blir stygnen fel. Det är olika problem och jag har testat alla tänkbara inställningar, och nålar och trådar.
Största felet är att den hoppar över väldigt många stygn så tyget inte blir ihopsytt. Värst är det med elastiska eller tunna tyger. Kan 6217C vara modellnumret? Citat:
Tyvärr lever jag på socialbidrag och får inte ens ta nåt på avbetalning. 7-800 kr är mycket för mej (har knappt så det räcker hela månaden). Känns också osäkert om det verkligen hjälper. Min maskin är köpt för mer än 20 år sen och då var den begagnad (servad och köpt hos en Singer-handlare). Den Husqvarna jag tittat på är en Viking E20 som jag läst ska va bra i den prisklassen. Kanske jag kan fixa avbetalning via mina föräldrar... Det är nog min enda chans att få tag på en. Eller om jag hitta en bra beg. Vilken maskin ska man då leta efter? |
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:49.