![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Budget broder&symaskin
Hej!
Jag tror jag vill ha en sy/brodermaskin. Jag skulle vilja att det var en pfaff med övermatning (har saknat en sådan sedan min gamla tiptronic dog) men kan nog övertalas. Broderingarna måste se hyfsade bra ut och jag måste kunna ha möjligheten att göra mina egna broderingar. Jag undrar vilken maskin jag skall se efter om jag vill ha det så billigt som möjligt men ändå klarar lite. Jag kan också tänka mig köpa beg, men jag är lite orolig efterrsom jag köpte tiptronicen beg från en affär som sen lagt ner, maskinen la av efter 2 år, så pass mycket att det kostar lika mkt att laga den än att köpa en ny av motsv. modell! (sket i det alltså och återgick till min gamla arbetshäst till mekaniska maskin) |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:39.