![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hjalp!!
Okay, sa jag har suttit och sytt fast paljetter nu pa min brudklanning. jag markte pa ett stalle att det inte blivit som jag ville, sa jag sprattade upp det och dessvarre , konstigt nog, hur vet jag inte, har traden fargat av sig?? Jag anvander poljester trad i rott, pa min vit/svarta klanning, och det va ju givetvis pa det vita det syns. jag forstar dock inte hur det hande, for jag har sprattat forut men da har det inte blivit nagot. man ser roda flackar, sma men det ar tydligt eftersom det ar vid byst omradet, som roda prickar, lite sma "streck" liksom. ahja, i vilket fall som helst, hur far jag bort detta?? Kanner lite panik, har jobbat sa mycket pa den, och varit sa forsiktig o allt for att den inte ska bli smutsig pa nagot vis o sa hander detta.. hjalp snalla!! Finns det nagot som kan ta bort dessa "flackar" eller missfargingar?
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:05.