![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej alla glada sömmerskor!
Jag har lite funderingar ang min symaskin, jag fick den i present för några år sedan och har väl egentligen redan tröttnat lite på den... Den innehåller 14 sömmar, dvs några raksömmar, ett 3-stegs knapphål och några sicksack sömmar. En så kallad elastisk söm(påstås det) men den blir inget bra... Dessutom händer det ganska ofta att maskinen tuggar ner tyget till underspolen, särskilt i början och slutet eller när man syr i elastiska tyger ![]() Jag funderar på den här http://www.brothershopen.se/Symaskin...k-symaskin.htm som verkar ha en del elastiska sömmar, vilket jag delvis är ute efter, för man kan väl klara sig utan en overlock? Och även lite roliga dekorsömmar som kan va "kul att ha" Jag har en brother nu och jag gillar den egenligen som bara den för den är smidig att använda men nu vill jag ha lite mer finesser... Vad tror ni om den jag har kikat på? Ser fram emot om ni har några tankar och funderingar ![]() Kram//anna |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:29.