![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Nålar till industrimaskin?
Jag har i veckan köpt en industrimaskin (Brother db2-773-003), vid köpet medföljde nålar upp till storlek 90, på dom medföljande nålaskarna står det:
134(R) 135x5 SY1955 DPx5 Vilket jag tolkar som olika beteckningar för samma "nålsystem" ? Jag har försökt att få tag i nålar (storlek 110) med den beteckningen i min stad (Falun) och närliggande städer, men inte lyckats. Så jag fick beställda, blev 30st stl.110 (beteckning enligt ovan) som är på väg med posten. Sedan läser jag i en tillbehörslista som jag hittat på nätet att nålen till min maskin ska heta DBx1 #11 http://sysdoc.doors.ch/BROTHER/b773eng.pdf Har jag nu 30 oanvänbara nålar på posten eller är det där med nålsystem något som inte är så noga? Någon som kan tipsa om butik i dalarna eller Västerås som kan tänkas ha "industrinålar" MVH /jonas. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:11.