![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Fy för posten logik
Har beställt lite tillbehör från både Gur och Sewingmachine direkt. Posten ska köra ut dessa försändelser och får betalt för detta. Men jag har fått hämta paketen på ett utlämningsställe, inte det närmste utan ett som ligger längre bort varje gång trots att jag varit hemma hela dagen, när dom har enligt uppgift har sökt mig.
Fick nu veta att dom inte lämnar ut i hus med portkod. Vilket gäller dom som bor i flerfamiljshus. Jag tycker det är mycket dåligt. Dom har inte tillgång till postkoderna! (Jag trodde att det var dagens skämt att alla som har uppgift att levra post inte har tillgång till postkoderna i husen). Postens service blir allt sämre och sämre. Brev får man så sent att man inte hinner kontakta förtag eller myndigheter samma dag som man fått brevet, för dom har gått hem innan posten kommer. Och nu ids dom inte levra brev till flerfamiljshus. Fy för posten och dess bristande service. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:35.