![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Lena heter jag och har just hittat till quiltvärlden. Har sytt mycket annat i min dag så på det planet är jag inte ny. Jag var på "symässan" i Malmö härförleden och köpte där ett färdigt kit med en pumpagubbe. Nu har jag sytt på nästan all applikation och ska till att quilta. Vg se bilden via länken nederst! Då undrar jag: 1) Syr man runt varje sak, eller bara runt huvudfigurerna? Eller man väljer själv efter tycke o smak? 2) Vad syr man med för trådfärg?? Byter man varje gång bakgrunden byter färg?? 3) Vad använder man helst för söm? Har helt ny maskin med 200 sömmar så det är inga problem, mer än med att veta vilken som är bäst. Hoppas ni har svar! Mvh Lena S http://www.lenasvarld.com/pumpagubben.jpg |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:32.