Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Leverantörsforum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

 
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betyg: Betyg för ämne: 5.00 i medelbetyg (2 röster). Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2011-03-05, 12:24   #3
annamajny annamajny är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2010
Inlägg: 73
Jag har ungefär samma uppfattning jag med. När allt fungerar är dom rätt bra. Men kundservice och kundkontakt är verkligen inte deras starka sida. En gång när jag beställde och en av mina varor var slut skickade dom bara ordern utan att meddela mig. Jag blev irriterad för tyget som uteblev var noga matchat med ett annat som levererades. Där stod jag med bara kjoltyg och inget matchande tyg till livet. Därför tänkte jag ge dom lite ris mest för att andra skulle slippa samma problem i framtiden. Som svar på mitt visserligen syrliga men ändå konstruktiva mail fick jag ett kort svar:

"Så vad vill du att jag ska göra?"

Inte ens en ursäkt kan man räkna med.

Jag tycker dom är rätt oseriösa plus att man får betala i förväg och ändå vänta så länge på att få varorna.

Det är synd att ett företag med så bra utbud och priser skall sköta sig såhärpass dåligt.
annamajny är inte uppkopplad   Svara med citat
 

Taggar
tyg på nätet, tyg.se


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons