![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#12 |
|
Jag köpte stora konor med tråd. Detta ångrar jag idag.
Jag skulle köpa 4 st 1000 m rullar i en grundfärg i 2 eller 3 olika nyanser i samma färg som jag använder mest eller tycker är snyggast då jag med största sannolikhet kommer att köpa ett tyg i den nyansen. Min självkännedom säger mig det. Än har det inte visat sig vara fel. Ur dessa nyanser som överensstämmer bäst med tyget trär jag i de trådbaner som syns när jag drar isär tyget. På min maskin är det rulle 2 och 3. En övertråd och en undertråd. Nästa gång kanske de andra två rullarna passar bäst. Om du känner dig osäker på vilka färger du skall välja, titta in i din garderob och byrålåda. I vilka färger går dina kläder i fn? Jag behöver då inte lägga ut så mycket pengar och plats på att förvara en massa trådrullar. 1000 m tråd syr du mycket långt med. Det är mitt tips till dig och alla andra. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:19.