![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#11 |
|
Jag tycker att det är bra om vi har ett slutdatum. Med tanke på hur mycket vi hjälper varandra på denna sysida så misstänker jag, att om vi får det trångt när slutdatumet närmar sig, så skjuter vi bara upp det en eller ett par veckor. Det ser jag inte som något problem. Och jag måste en än gång säga att ni alla gör jättefina saker. Jag menade inte att alla måste ha ett album på sysidan för att få vara med, utan bara att jag är helt säker på att vi alla kommer att få jättefina quiltar om vi bara inte bestämmer för mycket utan låter alla få använda sin kreativitet. Och Susanne, tack för ditt inititativ till detta och du vet väl att det finns även snälla och bra häxor som kan trolla med det mesta.
Jag ser fram emot en lugn julhelg med mycket "sy". |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:59.