![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tvätta ull
Hejsan!
Jag ska knåpa ihop en jacka eller kappa. Jag vill gärna sy den i något praktiskt och slittåligt material... men den vill bara uppenbara sig i mitt huvud som ett ullplagg. Dessutom har jag redan börjat vänta på våren och en ljus färg känns som ett trevligt alternativ till den mörkgrå jag tänkt på förut. Jag tror att jag nog kommer att vilja kunna tvätta plagget själv. Ulltyger brukar det rekommenderas kemtvätt för... men ska det verkligen behövas? Rekommenderas det för att det krymper i vattentvätt (jag kan ju i så fall tvätta tyget innan jag syr) eller är det bara för säkerhets skull? Jag tänker att det borde fungera med ulltvättmedel och ullprogrammet på maskinen. Är jag ute och cyklar? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:20.