![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej
Jag har en Singer Tradition 2259 som jag använt ett fåtal gånger. Helt plötsligt har det blivit problem när jag syr. Den syr ca 1,5 cm, sedan går övertråden av. Jag har bytt till starkare trådar, tagit annan undertråd, bytt nål, ställt om olika styrkor på tråden. Men det blir ingen skillnad. Gör jag så att jag trär i tråden i nålen igen när den lossnat och fortsätter sy så går det inte att sy längre till slut. Trassel på undersidan. Tittar jag på sömnaden så där jag fick trä i tråden igen så börjar trasslet på undersidan. Jag har öppnat "maskineriet" där undertråden sitter och försöker se vad som är fel. Men den går bara att sätta ihop på ett sätt och det hjälper inte. Nu är jag sååå less!! Någon som vet vad jag ska hitta på? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:31.