![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#9 |
|
Jätteskoj, det låter som om intresse finns!
Då kör vi enligt mitt inlägg ovan, och här är det praktiska: Maila din anmälan till mig (klicka på mitt namn här till vänster) med ditt användarnamn på Sysidan, din hemadress och ev. Nej tack enligt pkt 5 ovan. Sista dag för anmälan: onsdag 12 januari Paketet ska postas: måndag 24 januari Fotona publiceras TIDIGAST torsdag 27 jan och SENAST söndag 30 jan Ta ett foto av det du sätter ihop, inkl. den sydda tygpåsen och knapparna. Och berätta i bildtexten vad pakettemat är och namnet naturligtvis. Fotot lägger du upp tidigast tors 27/1. Swappartner mailas ut till de anmälda efter den 12/1. P.g.a tidigare tråkiga erfarenheter måste jag lägga till detta "finstilta": Genom att anmäla mig till swapen är jag införstådd med reglerna och tidsramarna. Om något oförutsett skulle hända kontaktar jag omedelbart swapmoster Merja. Välkommen till en kul tygkarusell! /Merja |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:12.