![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Brother innov-is 350?
Hej!
Är det någon som vet om Brother innov-is 350 är en bra symaskin? Jag ska byta ut min HQ viking E20 som jag köpte för drygt ett år sen eftersom att jag tycker den är för svag. Det mesta jag använder den till är att sy fast overlockade kantbandade skarvar, t ex i sista sömmen i halsringningen eller sömmen i ärmslutet.Hoppas ni förstår vad jag menar :-) Jag har en overlock och en Coverpro å vill nu ha en stark maskin som kan sy många lager. Hade även varit kul med lite dekorsömmar så jag kan lära mig lite mer. Har även funderat på Husqvarna emerald 183 och Janome 3160 men så fick jag se denna Brother-maskin hos SMD till halva priset av vad de tar här i Sverige å på pappret låter den ju väldig bra men jag har inte hittat så många recensioner som säger om den är stark och matar bra. Oj vad långt det blev :-) Så vet ni nåt om denhär brother-maskinen eller har nåt annat tips på maskin så svara gärna! Det är verkligen en djungel av symaskiner... |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:11.