![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
tips för hallinredning
Hej,
Jag blir galen på våran trånga hall. Idag fins där två väggfasta garderober som bara samlar skräp, och emellan dem en hatthylla - som oxå samlar skräp 8det ligger t ex halsduk kvar underst fr förra vintern...ojoj Ytterligare en önskan är att få köket större. Så jag har tänkt att om man river garderoberna, flyttar väggen ca 60 cm och då utökar köket med samma mått. Därefter har spalje (om spalje nu inte ses som hopplöst omodernt? jag vet inte riktigt.) som skiljer av hall och kök. Det ger ljus och mer känsla för rymd. Men vill jag ha tag på bra förslag för förvaring i hall då lite krokar och korgar måste man ju ha! Detta får bli på motsatt vägg mot spaljen. Borde haft en bild - men ngn som orkar kan ju kanske ge tips på bra länkar till annorlunda/hemmabygda förvaringsalternativ.. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:32.