![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#11 |
|
Jag tycker inte det hör hemma i den här tråden att diskutera de här två maskinerna mot varandra. Jag tycker över huvud taget inte att vi ska ställa maskiner emot varandra på det här viset eftersom de svarar till helt olika behov.
Carl, du har gjort ett jättebra köp och det är jätteroligt att du är så nöjd med din maskin. För den som vill ha både broderi- och symaskin och nöjer sig med 10x10 broderiyta kan man nog inte göra ett bättre köp. MEN, alla har inte samma behov! En NV350 är större (bland annat har den betydligt större arbetsyta till höger om nålen) och har mer metall i sig, därför väger den mer. Det är en helt annan maskin helt enkelt! Att sedan Brother är komsumentvänliga och rationella nog att också ha gemensamma detaljer i flera olika modeller betyder inte att det är "samma" maskiner. Jag skulle absolut kunna klara mig med en betydligt enklare maskin än NV350, men den gör mitt arbete i syrummet så mycket enklare och roligare. Den passar MIG bättre, och det vet jag i och med att jag provat mig fram under lång tid (åratal). Att kunna få en maskin av den kalibern för runt 4000, ja det är helt otroligt! Precis som det helt otroligt att man kan få en maskin av NV900/950's kaliber för runt 8000 i Sverige! |
![]() |
![]() |
Taggar |
handla, utomlands |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:25.