![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#11 |
|
Nu vet du inte vad du snackar om Carl!
Jag har sytt på båda maskinerna och som symaskin är NV-350 LÅNGT före NV-900. Knälyft, bättre matning, fler sömmar, bättre motor, helt enkelt högre kvalitet. Som jag sagt på annan plats: Därmed inte sagt att NV-900 skulle vara ett dåligt köp. En alldeled utmärkt kombimaskin. En bra symaskin också, men om man inte vill ha broderidelen får man en bättre symaskin för mindre pengar om man köper NV-350. Tillägg: Du kan ju väga din NV-900 utan broderimodulen. Min NV-350SE väger 8,5 kg vilket torde vara några kilo mer än en NV-900. Fördel/nackdel? Beror på behovet men att det skulle vara detsamma under skalet, ja det kan man ju glömma! Senast redigerad av Sotis den 2010-12-21 klockan 17:59. |
![]() |
![]() |
Taggar |
handla, utomlands |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:22.