Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Symaskiner > Allmänt om symaskiner
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

 
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2010-12-02, 10:47   #1
mo_oi mo_oi är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2010
Inlägg: 25
Ny symaskin?!

Jag har nu dödförklarat min gamla skrutt symaskin och letar efter en ny.

Jag har insett att jag inte klarar mig på endast en overklock som jag helst skjulle velja så det blir en vanlig till att börja med. Jag har läst runt en massa på forumet men fortfarande inte kommit underfun med vilken av maskinerna jag ska välja. Har dock bestämt att det blir nog en Brother och jag kommer troligast att beställa ifrån SMD.

Jag har tittat på Brother NV 10A och NV 20. NV 10A är ju något billigare men den verkar inte ha fuskoverlocken om jag sett rätt och det är en söm som jag använt mycket när jag sytt barnkläder.
det är mest sådana saker jag kommer sy som barnkläder, haklappar och andra praktiska småsaker.

BC2100 såg jag har fler sömmar men jag läste någonstans att den inte riktigt var så bra. Ska jag välja NV 20?

Kom gärna med tips och personliga åsikter så att jag vet vilken jag ska välja. Jag är en väldigt velig person med svårt beslutångest så jag behöver verkligen all hjälp jag kan få så jag vet att jag blir nöjd
mo_oi är inte uppkopplad   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons