![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Undertråden krånglar..
Jag är väldigt ny på symaskiner och det enda jag lärt mig är det jag kan se i instruktionsboken. Jag har en billig symaskin som jag köpt för 2 år sen men har börjat använda som mest först för någon vecka sedan.
Jag har oljat den och rengjort som det sod och även oljat ite idag igen eftersom det dunsade så när jag sydde, sen var det löst. men nu till problemet. Hade samma problem för ett tag sen men det slutade helt plötsligt. Det är så att undertråden går av HEELA tiden så jag håller på att bli galen. Går den inte av så trillar den som ur. jag bifogar bilder eftersom jag inte är så bra på att beskriva. Övertråden trillar även ur ibland, den trillar ur trådarmen (?). Skulle bli riktigt glad om någon kan hjälpa mig så jag får sy och vara glad utan att krångla. Har dessutom fått hem massa fina tyger idag ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:33.