![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
|
Jag skickade efter tyg från USA när jag var i Svergie och många av mina vänner gjorde lika så. Ibland fastnar det i tullen ibland inte, men precis som Minnas skriver att det ryms ganska mycket tyg i ett postbrev. Som sagt jämför med vad du får betala
för tyg och frakt i Sverige så är det en bagatell att betala tull om det skulle fastna där. Jag betalar för tygerna här i USA när jag handlar t ex på JoAnn från 3,50$ till ca 9$, en viss skillnad mot priserna i Sverige. Har i princip slutat handla tyger i Sverige och nu när jag bor här så kan jag ju alltid handla på mig en del,ha ha! Tycker att du ska kolla web sidorna som finns bl a på sysidans länkar med tygaffärer. Lycka till önskar Marie |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:39.