![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Tvillingsöm på overlockmaskin?
Detta är kanske en jättekorkad fråga, men om man har en overlockmaskin, kan man sy vanlig raksöm med tvillingnål på den då? Dvs så att det blir två raksömmar på rätsidan med zick-zack mellan på avigsidan?
Har en billig "skruttmaskin" som rasslar och trasslar som jag inte vågar lite på längre. Har därför köpt en Singer Tradition 2259. Tyvärr är där (vad jag kan förstå) inte möjlighet att fästa två övertrådar och jag kan därför inte sy med min älskade tvillingnål i mina barnkläder längre ![]() Eftersom jag sytt en del barnkläder nu så verkar det intressant att skaffa en overlockmaskin och det är just därför jag ställer denna frågan, för det hade liksom varit ännu ett argument ![]() Hoppas någon kan svara på min "Nybörjarfråga" ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:39.