![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Jag vill köpa symaskin.. Hjälp !
Hej..
Jag har ej sytt på många år, men vill nu skaffa mig en symaskin och börja lära mig att sy.. I början kommer det mesta vara enkla saker som att laga grejer som gått upp i sömmarna osv.. Så jag har ingen direkt erfarenhet eller kunskap, men vill verkligen lära mig, och jag tänker ta en sykurs oxå, men just nu vill jag ha hjälp med att välja symaskin. Vill ha en symaskin som är bra och ganska enkel, men ändå har kapacitet. Jag kommer ej sy i hårdare tyger som jeans och läder osv, utan förmodligen mest kjolar och klänningar i mjuka material, vill kunna sy i stretchtyg osv.. Har varit inne på en sida och kollat, men jag vill ha tips ifrån "vanliga" människor, istället för någon försäljare som är inriktad på att tjäna pengar.. Så, en bra symaskin av bra kvalité med möjligheter till att göra flera arbeten ( alltså gärna olika sorters sömnad och med bra "fötter" osv) men ej för avancerad och dyr, vill gärna ha en billig men prisvärd, Någon som kan hjälpa mig? |
![]() |
![]() |
Taggar |
symaskin |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:46.