![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Symaskinsjakten!
Hej!
Jag är på jakt efter en ny symaskin och har tittat runt i forumet efter tips. Jag har kommit fram till att det bästa alternativet för min del är att köpa en bättre begagnad symaskin från butik. Jag undrar nu om det finns någon som har tips på bra butiker i stockholmsområdet? Tidigare har jag sytt med en äldre mekanisk Husqvarna som skrotats, en Bernina 1008 samt en helt oduglig symaskin inhandlad på slumpvis vald stormarknad. Jag kan tänka mig att köpa en ny symaskin men tycker att det är väldigt svårt att orientera mig bland det stora utbud som finns online. Jag är framförallt intresserad av klädsömnad och vill gärna ha tips på maskiner för en nybörjare men med stort utrymme för att växa? Tack på förhand! /C Senast redigerad av Yuri-G den 2010-07-28 klockan 13:02. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:06.