![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Bättre symaskin eller enklare + overlock?
Jag vill köpa en ny symaskin och jag är tacksam för råd om vilket alternativ som är bäst.
En bättre symaskin: Singer Curvy 8763 (4195 kr) eller Janome Easy Jeans (4890 kr) En billigare symaskin och en overlock: Singer Inspiration 4212 (2495) Singer 14 SH 754 (2995 kr) eller en sådan här: Husqvarna Huskylock s21 (7645 kr) Den sistnämnda är jag väldigt osäker på vad det är för något. :-) Är det en kombination av symaskin och overlock? Hittar inte någon riktig bra information om man kan sy raksöm och knapphål med den. Klarar man sig endast med den symaskinen? Skulle vara smidigt med allt i ett. Jag har sytt endast på vanliga symaskiner men det skulle vara spännande att prova att sy på overlock. Det är dock tveksamt om jag verkligen behöver en overlock eller om det går lika bra med en "bättre" symaskin. Jag vill kunna sy enkla klänningar i stretchiga tyger till mina döttrar, utklädningskläder samt gardiner, kuddfodral mm. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:10.