![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#11 |
|
Läget just nu som jag ser det, rätta om jag har fel:
ElinM...............har Trikken:s block Zickzack..........har Villsy:s block. Hennes eget är hemma. Trikken............har Gympaemma:s block Gympaemma...har Syofta:s block Rae.................har inga block Trugen............har inga block Kickelina.........har inga block Villsy..............har ElisabethS block ElisabethS.......har inga block Parthenos ........har inga block. Hennes eget är hemma. Pysseltant........har inga block. Hennes eget är hemma Syofta.............har ElinM, Kickelina, Trugen och Rae:s block Syofta, kan du vara snäll och skicka vidare varje block när den är färdig och inte samla på de, så att vi sprider ut de lite mer. ElinM:s block har du haft sen 25/5 enl. min tabell och de andra tre sednan 9/6. Det finns inga fler på väg till dig. Villsy, du har också haft Elisabeth:s block sen 9/6 kan du få iväg den till henne snart, tack. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:32.