![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Symaskin brinner?
Hej!
Nu är det min tredje symaskin, som brinner för mig. Det säger poff och sprakar till och sen börjar det ryka. Vet ej vad som händer.Den första var en gammal grön Huskvarna, som jag köpt på loppis och den hade funkat bra. Nästa var min HQ2000, som jag köpt som ny själv.Idag hände det med Bernina 830, som jag köpt begagnad.Nån som varit ut för ngt liknande? Kan det va lönt att lämna in och få lindat om motorn? Så gjorde man väl förr, men lönar det sig idag? Välkomna alla åsikter! Jag syr inget speciellt längre, men vill ju ha en maskin att kunna laga en söm med.Har läst att just Bernina 830 ska va så bra och blev så glad, när jag hittade den begagnad för 200kr för ett antal år sen. Har ångrat mig att jag köpte HQ2000 ny och ej Bernina830 den gången. Har en Bernina overlock, köpt ny, den vågar jag väl ej prova ens, om den med skulle börja "brinna".Tyvärr syr den ju ej raksöm! Mvh Sylviap |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:58.