![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Jag tänkte höra med er som är duktiga på att sy om detta ens är någon bra idé? Jag har ett par mc-byxor i skinn. De har töjt sig fint överallt utom runt midjan. Det beror antagligen på att det sitter dragkedjor runt midjan så att man koppla på innerbyxa och en annan för att koppla ihop byxan med jackan. Så jag funderar på att lämna in och få två kilar insydda fram. Pga dragkedjorna tycker jag att det blir för stort jobb att göra det i sidorna (antagligen för dyrt helt enkelt). Det behövs två kilar som blir ca 3 cm som bredast upptill max 10 cm långa (fasas ut jämt). Totalt breddas byxan upptill med 6 cm då. Idag kan jag precis knäppa dom, men då har jag ingen ryggskena instoppad. Blir passformen väldigt konstig om man sätter in två kilar fram på ett par byxor istället för i sidan? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:34.