|  | 
|  | Nyheter |  |  | Artiklar |  |  | Bloggar |  |  | Forum |  |  | Bilder |  |  | Annonser |  |  | Recensioner |  |  | Länkar |  |  | Kalender |  |  | Medlemmar |  |  | Din sida |  |  | Om... |  | 
 Bevakningar
 Bevakningar    Inställningar
 Inställningar    Sök i forum
 Sök i forum    Forumregler
 Forumregler  |  2010-03-05, 13:39 | #1 | 
| Medlem sedan: jan 2010 
				 | 

Pfaffägare...
			 Köpte en Pfaff coverlock 3.0 för någon månad sedan och stötte på patrull ganska snabbt. Jag har inte fått till täcksömmen på ett bra sätt - den blir ojämn i stygnen och tyget tenderar att bubbla sig lite mellan raksömmarna på rätsidan. Dessutom blir det lätt hoppstygn vid skarvar.  Jag har också haft problem med att nålarna gick av ofta - nu har jag upptäckt att nålstången går att rubba ur sitt läge och förmodar att det är orsaken till problemet. Just nu står maskinen still i väntan på att säljaren ska komma med feedback på vad som ska göras med den - jag antar att det blir reparation, för nålstången ska väl inte gå att rubba förmodar jag... Ni andra på sidan som har pfaffar - tror ni att jag fått ett måndagsex eller känner ni igen situationen? Skulle vara skönt med lite feedback som jag kan ha i ryggen när jag pratar med butiken. | 
|   |   | 
		«
			Föregående ämne
			|
			Nästa ämne
		»

| 
 |  | 
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:52.

Trådad visning
 Trådad visning