![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
En vän vill låna en prinsdräkt ur min garderob, men min man, vilken dräkterna är sydda för, är mindre än honom, så jag funderar på att rädda honom genom att sy en helt ny. Nu är jag sugen på att, istället för den traditionella europeiske sagoprinsen, skapa en dräkt till en persisk prins, sådan man hittar i t ex. Tusen och en natt! ![]() Jag har en ungefärlig uppfattning om hur dräkten skulle se ut, med vida byxor och turban, men tycker att det skulle vara kul om den blev någorlunda korrekt. Tyvärr hittar jag inga vettiga bilder på herrn. Har ni några tips? Gärna bilder, men annars även tips i form av ord. Och vilka material skulle ni satsa på? Om dräkten blir av, måste den bli klar till nästa helg, alltså 25 sept. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:29.