![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Inte sy relaterat alls, jag är arg/ledsen
Ingen hemma och jag vill bara få ut lite ilska! Var precis och handla och en "dam" tränger sig före mig i kön till den grad att jag kör över hennes fot med sulkyn. Jag blev upprörd och kunde inte hålla tyst. Sa lugnt att jag inte tyckte det var trevligt att man tränger sig på det viset. Då börjar hon gorma högt att det var jag som var otrevlig för att jag kört över hennes fot bla bla och hennes man kom in från höger och la sig i. Jag bara ryckte på axlarna och la mig.
Då börjar hon prata med kassörskan om att det inte är kul att handla med så otrevliga och IMBICILLA kunder. Då kunde jag inte vara tyst igen och sa att hon faktiskt inte behövde börja kalla folk för elaka saker. Då börja hon gorma igen men sen var de klara och gick sin väg. Varför måste en del vara så elaka och tro att de är förmer än andra. ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:50.