![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#5 | |||
|
Nej. Han visade sin leg för mig, o det stod klart och tydligt: Hyresgästföreningen.
Citat:
Citat:
![]() Dessutom jag tycker personligt att det ska låta vara alltihop hyressystem pga bostadsbristen är katastrofal i storsthlm. Nedre granne har 2 ADHD barn och ska föda en baby till o en man... Det blir 5 personer på 42 kvm, 1,5 rum. Det är olagligt enligt regler nånstans lagskfitning. Det är tillåtet av dom, men kasta ut andrahandsgäster... patetiskt! Jag tycker att det ÄR värre med 5 personer i ettan. Psykisk barnmisshandel juh. En vänninna till mig, bor i etta o har två barn... Flera o flera trångbodda i Sthlm. Tillbaka 60-talets nivå. Citat:
Men jag skrev tidigare inlägget var det mycket kortfattande... Annars jag snackar för mkt o massa så ni fattar vad det blev en helheten. Det är så sjukt. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:54.