![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Köpa maskin från Sewing Machines?
Har suttit och blivit sugen på att införskaffa mig en bättre symaskin så att jag kan sätta alla mina klädprojektsplaner i verket
![]() Satt och kikade runt i några trådar i den här delen på forumet och lästa bland annat om några som har beställt från www.sewingmachines.co.uk Det verkade ju helt klart intressant! Tänkte ändå att jag kan lägga ett par tusen för en bra maskin som kan tänkas täcka alla "sybehov" jag kan ha i många år framöver! Men vilken maskin ska man egentligen lyckas välja? Berätta om er maskin som ni köpt och vad den kostade. Läste i en annan tråd om Janome MC4800. Den verkade ju fixa det mesta, men jag som är ändå hyffsat nybörjare, fixar man en sådan maskin eller är den enkel att förstå sig på? Ge mig tips och råd, något annat särskilt jag bör tänka på i mitt val? Framförallt, om man beställer från denna sida,hur funkar det med garantier och sådant? Alltså, om maskinen pajar, ska man behöva betala dyra frakter till england för att reparera eller gäller garantin i sverige? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:34.