Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Symaskiner > Overlock / Coverlock
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2009-04-18, 11:23   #1
scrabble scrabble är inte uppkopplad

Pfaff 4862, bernina 1300 eller noe annet?

Jeg har i dag Janome CoverPro og Babylock Imagine wave. Jeg blir ikke helt venn med coverproen, og er litt i tenkeboksen om dagen. Pga minstejenta vår skal ha eget rom nå snart, må jeg minske på syplassen min. I dag har jeg 2.5 meter langt pult som skal halveres....

Jeg hadde Babylock Evolve før, men byttet den inn i to enkle maskiner, da jeg fikk plass til det. Men jeg syns Evolen var vanskelig å bygge om, og brukte den dermed kun som overlocker.

Har kikket litt på Pfaff 4862 i det siste, er den vanskelig å bygge om? Må man tre den om for overlock/cover, eller kan trådene bare stå, ved feks to nålssøm?

Jeg bruker wave sømmen ganske mye, og syns det er trist å måtte evnt gi opp denne. Men jeg ser at jeg burde gå for en kombi og ikke to, pga plassen.

Har også tittet på Bernina sin kombi... 1300 noe...
Er det noen som har erfaring med denne?

Jeg er vant til aut. trådsspenning på Babylocken, så vil helst ha det. Vurderer en ny Evolve, men syns som sagt den var litt styr å bygge om. Liker så godt luftsystemet... men man kan ikke få alt her i verden
scrabble är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:44.