![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#10 |
|
Det skriver vi nog alla under.
![]() Med mitt lite sura inlägg ville jag ha sagt att innan frågor ställs (ny tråd), kan det vara en idé att kolla gamla trådar. Ett trist exempel är t ex Helgon.net, där det ofta förekommer exakt samma fråga om och om igen och speciellt på teman som finns förklarade i ett par klistrade trådar. Till slut är det ingen som bryr sig att besvara trådar om storlekar eller köp av billiga (< 300kr) korsetter. Har jag inte redan tipsat, gör jag det nu: skaffa Linda Sparks bok Basicsa Of Corset Building från Vena Cava. Den beskriver ALLT och lite till. Kolla också de word-dokument på denna sida. De är lite stora men är översättningar av sömnadsinstruktioner till LaughingMoons respektive MantuaMakers korsetter. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:28.