![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#37 |
|
Oj oj... jag hört vad det var värst historia... hahaha... fattar inte hur ni kunde göra så... Ja fint med 60talets stil. Jag gillar det också, men här fanns inte.. f.d. hyresgästen bytte ut som hon berättade... det var fult bruna och slitna... men hello!..måla om!. grrr... Ja hyreshöjning...
tänk lite! renovera kökets bänken ksotar ca tio laxar om man behåller dom, bara att byta skivorna t.ex. plus glasväggen från ikea... ca tio och en halv laxar för hela o diolys-belysningen ca 300 kr. eluttagen 2 st, 100 kr... Hyran är 4950 kr här på 42 kvm, men värden sa om dom renoverar nåt så höjningen kan vara upp till 450-650 kr extra varje månad o sen länge framför... Vad är som billigast? Ja att renovera för själv o egen. Värden sniffar pengar ur min bajsröv längs 1000 månader annars! Ja det är så bortkastat tyvärr, eller lat, men jag är smart ![]() Man kan köpa kakel, koskrattande pris juh. runt 80 kr per kvart. Här köket räcker 4 x 80 kr = 320 kr plus lera 100 kr. Och glassväggen och tvplatt kan följa med flyttningen. Eller nyinflyttad gäst kan betala för det om denne vill ha. F.d hyresgästen här frågade om jag ville ha behålla loftsängen som gjorde av trä, så jag sa ja ja, men bakhuvudet nej men jag ska fixa dom till balkongen bl.a. lådor, som de andra som man kan använder vadsomhelst. HöHö... värdet ca 10 laxar, gratis!, men fult furu. Om värden stickkontrollerar som besöker hit, o skulle säga med vassa tungan åt mig, då skulle jag säga att det är bara glassväggen på kakeln, så det är lugnt. Ja det är synd med att det är hökboets folk är fattiga. Här 3 pipar som vägrade köpa borätt, men det är inte farligt med, för de ska bo KVAR så länge. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:13.