![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#32 | |
|
Citat:
Jag har tjockis tv hemma och är rätt nöjd med och har digital box, för att ge skarp bildkvalité. Är rätt NÖJD! för jag slipper att springa efter en stor tv-platt. Jag har projektor som skaffade den i höstas. Underbart! Använder den då o då. Det finns ett problem hos TV-platt, när t.ex. filmen visar vit färg o sen svart plötsligt, så det står dimmvitt kvar ett tag, så är det rätt störande tycker jag. Ja bra med direkt från digtaluttag. Tur ![]() Jag bor i hyresrätt (ombilda till borätt senare). Jag skiter i det. ![]() Det är rätt förbannat att det är fusk byggt överallt. Diskbänken - Det går inte att stoppa in diskmaskinen i. Det är bara 2 cm för lågt. diskbänkarna var fastlimmat med superlim! Dumt! Jag var tvungen att renovera om det själv, fastighetssubbe o värden vägrade att fixa. Jag sa att det är ju diskriminering mot långa människor och det är inte från 60talets människomått ![]() ![]() Det är rätt kul att göra det själv hemma och renovera nåt. Jag måste lösa "problem" med projektor-duk... har inte bestämt mig vart de hänger upp. Här är lite dålig planlösning. Jag vill ha det som gömstället, osynligt... kanske precis vid fönstern. |
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:01.