![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tandläkarskräck
Jag har haft denna skräck sedan barn och har bara gått till tandläkaren vid svår värk och då med mycket stor vånda och besvär. Nu har jag kommit i kontakt med en tandläkare som bara jobbar med såna som jag. Hon samarbetar med en psykolog och eftersom bedömningen på mig löd: extremt tandvårdsrädd tog jag kontakt med denna psykolog. Jag har nu varit där 10 gånger och gjorde mitt första tandläkarbesök i fredags. Å det gick bra!!!
Visst var det jobbigt med jag klarade av det. Mitt råd till alla er som är i samma situation är:försök att hitta hjälp i tid! Det funkar och kan ju vara livsnödvändigt! Eftersom jag nu inte har gått regelbundet så måste 4 tänder dras ut på mig. Allt detta kommer naturligtvis att kosta massor. jag önskar att jag hade ordnat detta för massor av år sedan... |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:16.