![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Idéer på pojkkläder av härliga retrotyger
Jag blir så inspirerad av alla fina barnkläder ni syr av härliga retrotyger. Jag ser både tyger jag vill sy av och härliga modeller MEN det mesta är tunikor, blusar och klänningar i allsköns varianter.
Det borde inte vara något problem, men jag har en liten kille (fyller 2 år på söndag *puss*) som jag helst inte vill klä på en klänning. ![]() Har ni några idéer om vad man kan sy istället? Lite retro med "rakare" snitt. Skjortor inser jag ju naturligtvis och har sett någon enkel modell (man vill ju att tyget ska komma till sin rätt) som påminner om tunika men hittar inte tillbaka till bilden. Beppe-hatt skulle ju sitta fint också till sommaren. Sååå sitter ni på några länkar eller ännu hellre inspirerande bilder på retrokläder till killar så posta dom här BUMS! ![]() Börjar tycka att det blir lite enformigt med muddbrallor och raglantröjor i plysch trots att jag älskar materialet. Just nu ute efter idéer på plagg av stummare tyg, typ bomull, manchester och liknande. Drömmen är att sy en fodrad jacka men det får nog vänta lite... |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:31.