![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
hej o hallå
Gott nytt år på er brodyr vänner..
jag hoppas ni är sprängfyllda av ny krativitet speciellt på brodyr fronten såklart. äntligen kan jag vara med i gemenskapen igen, jag har fått en ny aldeles egen dator. min gamla har mest befunnit sig hos reparatören.. nu innan jul brakade data elendet i hop helt o alla brodyrfiler var borta, tydligen hade jag ändå varit snäll så jag fick en helt egen dator i julklapp, äntligen har jag kunnat både brodera som jag vill igen, utan dator är man ju ganska låst, och även kunnat snurra vidare på mina trollsånger. jag misstänker att jag fått många mail jag inte svarat på, de har helt enkelt förvunnit i data processen. en sak har jag dock lärt mej under detta o det är att drycker inte ska intas med en dator i knät. man ska inte låta en hund hämta o bära vad som helst, och då i synnerlighet inte en bärbar dator, det blev lite pinsamt att förklara, man ska även inte backa med en rullstol som har handtag på baksidan de är nämligen ytterst lämpade för att riva ner en dator från köks bordet så den far i golvet. japp man blir klokare med åldern hoppas jag, så då är det väl inte för hemskt att jag precis har påbörjat mitt 40e år. annars då jodå jag lever i välönsklig förmåga, Jag tränar som en tok på hästryggen o blir starkare o starkare. min kille showman går igenom en föryngrings kur o blir bara vackrare o vackrare vikten går sakta neråt ( tackar för all pepp jag fått) tappar 20 kilo sedan september så det känns bra, tavlan motiverar men jag e ju lite besviken på att ni inte gjort några roliga varianter.. nääe nu ska jag sluta babbla... jag o Showman önskar er alla ett suuuper 2009 |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:14.