![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Får man inte be forummedlemmar om hjälp längre?
Nu är jag väldigt förvirrad här.
Igår stängdes en tråd i "Starta eget" forumet. Trådstartaren ville ha feedback på sin hemsida men fick sitt inlägg i stort sett raderat med hänvisning till att hon gjorde reklam samt att hon inte var "nystartad" längre.Jag och flera tyckte snarare att det hon frågade om var feedback inte att hon försökte locka kunder till sin sida. När flera av oss ifrågasatte det hela stängdes tråden med hänvisning till att vi gick off topic, vilket vi visserligen gjorde men det kändes ändå relevant med tanke på att vi var förrvirrade och ville förstå. Innan den allmänna åtstramningen härinne var "Starta eget" forumet mer ett forum som fungerade som feedback,fråge och allmänt bollande - ställe för alla som drev företag både nystartade och gamla rävar. Ett ställe där man gav varandra tips och råd helt enkelt i kamratlig anda. Skall jag nu tolka det som att man endast skall diskutera nystart där inne och så snart man inte är nystartad längre så kan man inte hämta tips, stöd och råd där längre? Att man inte får hjälpa även icke nystartade företag av forumedlemmar framåt? Jag menar en av de stora meningarna med den här sidan är väl att främja medlemmarnas intressen? Att stödja varandra? Det finns enormt mycket kunskap här om allt möjligt och just när det gäller hemsidor så är feedback verkligen oumbärligt eftersom man själv lätt blir fartblind och ens närmaste kankse är lite för "snälla" i sin kritik? Skall man då inte få fråga andra med samma intressen som en själv men med andra "verklighets glasögon" om tips och råd? Jag kanske bara är dum och naiv, men jag tycker att den här åtstramningen dödar en hel del kreativitet och kamratlig stämning... /L |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:40.