![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#19 |
|
Jag kan också bara hålla med om vad ni skriver. Det är ett kallare forum och det har varit så under en lång tid nu. Mycket längre än när moderatorn började. Det är ett råare och aggressivare tonläge och jag har inte varit någon flitig deltagare på sista tiden.
Jag tror att vi är lite bortskämda här på sysidan. Det är ingen som hållit koll på oss och det kanske är därför som det har tillåtits att ha en aggressiv och rå ton. Andra forum har moderatorer som håller koll på inlägg, bilder, länkar och tonen i de olika forumen. Det har ju inte vi haft tidigare så för mig så är det inte så konstigt att det blir lite krusning på ytan. Men jag tycker inte att det ska behöva resultera i att medlemmar går ur. Och till sist så ber jag ännu en gång om ursäkt om jag sårat någon med modererandet och hoppas att min ursäkt kan tas emot. -------------- Jag har försökt återskapa mitt eget inlägg så snarligt det var innan min dator kraschade. Den blev väl helt enkelt för het Det var inte alls meningen att denna del skulle tas bort. Jag skulle bara göra ett tillägg. Som är ok om man gör det inom 15 min. Den del som försvann är denna. Jag undrade vad ni har för förslag hur sysidans forum ska skötas. Ska vi ha moderatorer och vad ska dom isåfall få göra. Eller ska va vara utan. Det kan vara intressant att få höra era synpunkter. - Ska vi få byta brodyrfiler hur vi vill? - Kopiera och dela med oss utan urskiljning vad upphovsrättskyddet och copyrightsskyddet än säger.? - Föra ett mycket rått och ovårdat språk med varandra i olika diskussionsinlägg? - Lägga ut bilder på mycket olämpliga poseér där det man gjort inte blir huvudpunkten - Skapa objekt på våra könsdelar och visa dessa bilder döpta med namn som inte är rumsrent?? Fyll gärna på med egna funderingar. Hjälp oss istället för att stjälpa oss och försök vara vänliga mot varandra. Senast redigerad av ElisabethS den 2008-10-27 klockan 00:40. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:11.