![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Butiker i Göteborg
hejsan, imorgon kommer jag åka till göteborg för att gå en tredagarskurs i bokföring och på fredag kommer kursen sluta vid 14 så jag hade hoppats hinna med att springa på stan en liten stund då mitt flyg går hem vid 18.45.
Kursen håller till på bror nilssons gata så nu undrar jag hur jag smidigast och snabbast tar mig därifrån in till centrum? jag hade kanske tänkt gå på gårda textil, textur och knapp carlsson. är det någon annan butik jag inte får missa? när jag sökte på tygaffärer i gbg på eniro fick jag fram mbt casting (vallg 30) men när jag sökte här i forumet såg jag inte att den rekommenderats? Någon som vet om den är värd ett besök? carro Senast redigerad av CAR0LINE den 2008-05-06 klockan 10:52. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:17.