![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#6 |
|
Hej igen Emma
Det låter som det är brett mellan sömmarna i ditt knapphål. Har du provat att minska stygnbredden? Om inte gör det.
Det borde vara endast några trådar kvar i ditt knapphål, har du provat att klippa bort allt tyg som syns? Det kanske blir bättre. Jag använder kraftigt vliseline som jag noga stryker fast, det kan ju oftast döljas, det är ju sällan man har bara ett tyglagrer där man sy knapphål. Måste jag ta bort vliselinet för att det syns klipper jag bort inte river, jag är rädd att knapphålet far illa av att jag river. Det är inte bara för stabiliteten du har vliseline. Det gör också så att trådarna håller ihop bättre också. Jag känner inte till något annat verktyg än sprättkniven, men det finns säkert./Bibbi |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:55.