![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Hjälp! Vad välja? Janome 4900 eller Brother 500
Jag hade bestämt mig för att köpa Janome 4900 QC från UK.
Men så blev jag nyfiken och kikade på billigaste kombinerad symaskin o broderi. Oh, eh, hrmm. Brother Innovis 500D är billigare än 4900 QC och den har broderi! Vad ska man göra?!?! Jag har en liten känsla av att Janomen är bättre kvalite för sömnad? Men sy broderingar.. åh... Och också designa sömmar själv. Men skit bara att jag inte hittar någon recension på brothermaskinen vare sig på eng. eller svenska! Jo jag vet att det är 10x10 cm ruta, jag bryr inte mig om det nu eftersom jag tänkte brodera för dockkläder. Men visst, 20 cm någonting vore bättre, då kan man sy bård på kjolkant eller så.. Men... Jag kommer ju sy massor, då vill jag ha en maskin som tål det... Vad tycker ni jag ska välja? Och vet ni recensioner? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:56.