![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#13 |
|
Får verkligen hålla med dig där!
Det otroliga har hänt - och då menar jag inte att försändelserna har kommit fram!!! Det ena paketet kom fram efter 20 dagar(!) men det andra paketet (det viktigaste) vände tillbaka till avsändaren!!! Nytt trackingnummer fick jag av avsändaren i onsdags, men posten i sverige påstår sig inte ha tagit emot försändelsen ännu. Eftersom jag kan se på danska postens hemsida att paketet reste från Danmark till Sverige natten mellan onsdag och torsdag så gissar jag att det BÖR ha kommit fram vid det här laget (om det inte är någon stackare som går till fots med det upp till Göteborg, med tanke på restiden för det förra verkar det kanske troligt). Posten påstår dessutom att de jobbar dygnet runt... i såfall så får man nog fundera ett tag på hur det är med effektiviteten. Om ni tillåter mig att spy lite mer galla så retar det mig att vi har det dyraste postverket i hela Europa - det är ju knappast så att vi får någon service för våra slantar... |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:50.