![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#11 |
|
visst lägger vi det på oss själva.
'men tillbaka till ursprunget (?) hur ska vi göra o agera nu? för att vi ska få det bättre på de här punkterna ? Själv har jag problem med att det ofta blir att jag gör nåt/städa-diska-tvätta-lagamat/ själv för att det blir rätt gjort då - men hallå - jag hör ju själv hur galet det blir ! Lite kontroll-freakvarning, eller ![]() Sen ska vi ju inte glömma att det i området o till viss del i bekantskapskretsen finns en massa "duktiga" tjejer/mammor som det är svårt att låta bli att jämföra sig med, eller rättare sagt försöka göra likadant som.Det ses inte med blida ögon att lata sig vid en bok/symaskinen, och det värsta är nog att då SKÄMS jag - fyyy på mej Detta är en sak att jobba bort ! Men jag är kanske inte den enda som har det såhär ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:50.